22/01/2024

Ook dit jaar heeft Lions Oene Gelre koffiepunten en vreemd en oud geld ingezameld via de inzamelingsboxen die mochten staan bij Olthuis in Heerde, de Readshop in Epe en de Albert Heijn in Vaassen. Daarnaast werken we al jaren samen met de Voedselbank Vaassen, Epe en Heerde, waar ook veel punten ingeleverd zijn.

We gingen er van uit dat we vorig jaar niet meer zouden kunnen evenaren. Niets was minder waar, het resultaat is weer gestegen met ruim 50.000 punten ten opzichte van het jaar ervoor, naar 426.920 punten. In dezelfde boxen is tevens 5,4 kilo vreemd en oud geld gedoneerd én een ruime hoeveelheid papiergeld. Onze club is alle spaarders zeer dankbaar en gaat het komende weken omzetten in pakken koffie voor de voedselbank en van het oud geld oogoperaties in arme derde wereldlanden via "Fight for Sight'.