Het benefietdiner van Lions Oene Gelre in samenwerking met Restaurant De Veldhoeve, het Epe Bier Collectief en Edwines was een groot succes. Restaurant De Veldhoeve zat vrijwel vol met 53 gasten en iedereen heeft genoten van het viergangendiner met -passend bij ieder gerecht- speciaalbieren en mooie wijnen. Daarnaast kon men de geschonken bieren en wijnen aan het eind van de avond bestellen, met opnieuw een bijdrage voor het goede doel. We waren zeer verguld met deze brede lokale samenwerking.

Er is die avond in totaal €2362,= opgehaald voor de drie goede doelen die centraal stonden. Dat waren de volgende doelen: de bouw van het hospice Casa Vera in Epe, 'Epe fietst voor water' en ten slotte de goede doelenpot van onze Lions club. Deze laatste stelt ons in staat bij bijzondere verzoeken of rampen direct te doneren. Over de goede doelen is die avond gepassioneerd gesproken door de mensen die erbij betrokken zijn.