Het Peace poster contest-thema van 2021-2022 was “We zijn allemaal verbonden “. Het was al weer het 34e jaar dat deze internationale tekenwedstrijd gehouden werd.
Honderdduizenden kinderen over de hele wereld hebben via het tekenen van een poster uiting gegeven van hun idee over vrede. De actieve regionale Lions Club Oene Gelre haakte evenals in voorgaande jaren ook nu weer aan bij deze mondiale vredesactie. De Lions werden hierbij ondersteund door The Readshop in Epe , die o.a. het vereiste speciale Amerikaanse maten papier beschikbaar stelde.

Leerlingen van OBS de Sprenge in Vaassen hebben in de week voor de herfstvakantie meegedaan aan deze internationale tekenwedstrijd via Lions Oene Gelre. De tekeningen hebben van 22 t/m 28 oktober in de Nieuwe Bibliotheek in Vaassen gehangen . Door een deskundige jury werd de poster van Madelon Breman aangewezen als de winnaar. De tweede en de derde plek waren voor Tess Mentink en Lindy Blokvoort. Net als de winnaar ontvingen zij een mooie prijs voor hun poster. De winnende poster van Madelon Breman is door Lions Club Oene Gelre ingezonden voor de regionale- en uiteindelijk nationale tekenwedstrijd van de Lions.