30/01/2024

Lions club Oene is een gemengde Lions club met leden uit Epe, Vaasen en Oene. Alle leeftijden en diverse beroepen zijn vertegenwoordigd. Samen zetten we ons in voor diverse goede doelen met kleine en grote acties.

Grote acties zoals twee jaar achter elkaar een benefietconcert in kasteel de Cannenburch, maar ook jaarlijks kleinere acties waar we bij landelijke initiatieven aansluiten, zoals de inzameling van DE punten en oud-en-vreemd geld. Met NL-doet steken we de handen uit de mouwen en knappen in de nabije omgeving iets op.

Daarnaast maken we tijd voor maandelijkse diners in ons 'stam-restaurant' De Veldhoeve in Epe, om het persoonlijk contact te onderhouden. Bovendien bezoeken we bijzondere ondernemers en locaties in onze nabije omgeving, zoals voedselbos Eetbaargoed in Vaassen, de Bolster zaden en het Honingmagazijn in Epe.

Wij staan open voor alle mensen die zich graag inzetten voor (lokale) goede doelen en daarmee een goede vriendschap met de clubleden. De enige voorwaarde is dat u het hart op de goede plek heeft zitten! Kom gewoon eens mee eten om de sfeer te proeven. We staan open voor eigen initiatief, hoewel de Lions van oudsher werkten met het introduceren van nieuwe leden. Lidmaatschap biedt veel mogelijkheden om netwerkcontacten op te doen.